اخرین مطالب

پر بحث ترین ها

6 ماه پیش

رژیم لاغری ۵ روزه با این ادویه محبوب

رژیم لاغری با دارچین که طی ۵ روز معجزه می‌کند.

4 ماه پیش

داور خوش یمن و قضاوت برای پرسپولیس

داور خوش یمن و قضاوت برای پرسپولیس مسابقات هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال ایران قرار بود روز گذشته به انجام برسد که بعد از اعلام عزای عمومی، برنامه مسابقات دستخوش تغییر و تحولات شد و حالا قرار است دیدارهای هفته بیست‌وهشتم روز جمعه چهارم خردادماه پیگیری شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کوپال ناظمی در طول دوران فعالیت خود بیشترین قضاوت را برای تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان داشته است و برای هر کدام از این تیم‌ها 11 بار سوت زده و جالب آنکه هیچ‌گاه نبرد رودرروی آن‌ها را قضاوت نکرده است. ناظمی با قضاوت در دوئل جمعه‌شب، به رکورد 12 بازی داوری برای تیم پرسپولیس می‌رسد که رکوردی منحصربفرد در دوران داوری او محسوب می‌شود. سرخ‌پوشان پایتخت در حالی در 11 مسابقه در طول 5 سال اخیر با هدایت کوپال ناظمی به میدان رفته‌اند که بررسی آمار و ارقام نشان می‌دهد که پرسپولیسی‌ها در 7 قضاوت اخیر ناظمی توانسته‌اند برنده از زمین مسابقه بیرون بروند! در فصل جاری، ناظمی 2 بار برای پرسپولیس سوت زده که در دوئل با شمس‌آذر، سرخ‌پوشان پایتخت 2 بر یک برنده شدند و مقابل پیکان هم بردی 2گله را به‌دست آوردند. در مجموع ..

4 ماه پیش

سزارین تقویمی در تاریخ‌های رُند: کودک‌آزاری

از نظر سازمان جهانی بهداشت میزان قابل قبول سزارین در مقایسه به کل زایمان‌هایی که به تولد نوزاد زنده می انجامد، ۱۵-۵ درصد ذکر می شود. اما طی دهه‌های گذشته آمار سزارین به طور چشمگیری در سراسر جهان در حال افزایش بوده و به یکی از علل شایع جراحی در کل جهان تبدیل شده است.

6 ماه پیش

پیش بینی قیمت دلار ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ / حرکت رنج دلار ادامه دارد؟

قیمت دلار در هفته نخست فعالیت بازارهای مالی در سال ۱۴۰۳ با افزایش ارزش بازگشایی شد و در سقف مقاومت قرار گرفت. در هفته اخیر رخدادهای سیاسی بازارهای مالی را تحت تاثیر قرار داد.